På lördag så bär det av!

Nu har vi bokat hotellrum och beestämt oss för att vi verkligen ska åka till Göteborg på lördag. Lina ska också följa med :) Fler delagare= Mer roligt! Vi kommer åka ganska tidigt på lördag, gå på Liseberg och sen party all night loong!! All Night long! Haha okej... Jag har varit på systembolaget och hämta mina och Linas närmsta kompisar. Du vet dom som alltid är med när det vankas fest.... ;)

 

Utan dessa brukar det bli ganska så tråkiga fester....

Nu ska jag B.u.s:a mig lite mer så man är snyggt brun tills det bär av. Navid den jäveln har ju varit i Grekland och ser ut en pepperkaka. Blev ju rädd för mig själv när jag stod brevid honom. Dags att göra något åt det!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0