Njuter!

Började dagen med att klippa mig. Precis samma frisyr som de senaste två gångerna. Men jag trivs bra i den, så varför byta?? Här har ni resultatet:


 Lyckades ta mig genom stan utan att shoppa idag, vilket är en merit när man precis har fått in lönen på kontot. Efter klippningen åkte jag ut till jobbet för lite möten samt sommarlunch med alla i personalen. Synd att vi inte alltid äter tillsammans, för det är verkligen jätte trevligt. Kul att Navid är tillbaka på jobbet också, så man har nån som man kan driva med. Stället är faktiskt inte lika roligt utan honom. Bidrar med många skratt. :)

Idag ska jag försöka engagera mig i mon solbränna, eller rättare sagt, avsaknaden av solbränna. Tänkte ta en tur till solariumet och sen smörja in mig med lite B.U.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0