Hur gick det igår då?

Jag och Lina möttes upp på Muggen i Götgatsbacken. Där satt vi och dreglade över den heta grekiska killen som jobbade bakom baren. Ögongodis av dess like! Vi kom fram till att vi skulle behöva en rejäl fest, för de helgerna som har varit har inte räckt till. 

Sen bar det av till Centralen för att möta upp Fröken Carlsson, vi tog oss en promenad och satte oss på nån sunkig och konstig kvarters krog i Vasastan. Rabarber, tror jag  den hette. Ett glas vin senare är vi äntligen på väg till den grekiska restaurangen. Massa god mat, och en trevlig servitör. En flaska rött, Fröken Carlsson som missar bordet... Men inte var vi väl fulla eller? Näää, inte alls?? Vidare till Park för lite dessert och ytterligare lite rödvin. Släng in fotbollslandslaget och sen så har vi våran kväll i ett nötskal. Jag åkte vidare till Tekniska högskolan och Johanna åkte hem. Blev inte riktigt som jag tänkt mig vid Tekniska. Stog ut i tre timmar, sen beslutade jag mig för att åka hem. Usch, men vad är detta som händer? Nä, honom kommer jag nog inte träffa igen.

Åker hem med sista tunnelbanan och mådde sisådär. Vaknade iaf och mådde bättre. *puh*.

Kommentarer
Postat av: Frk Carlsson

Jag missade inte alls bordet, det där har du fått om bakfoten haha. :)

2009-06-05 @ 12:36:56
Postat av: Frk Sundström

Du missade bordet lika lite som jag skriver med blandade stora och små bokstäver...

2009-06-05 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0