Goodmoorning Högdalen!

Idag är en bra dag.

Förkylningen känns knappt. Jag har förmodligen två dejter idag. Först ut är Fröken Carlsson och vi ska ta en promenad för att sen äta grekisk. Plus att vi ska dricka vin, men det var ju en självklarhet. När jag och Carlsson anser oss klara så ska jag träffa Herr *. Jag ska få någon slags belöning av honom. Spännande! Nu ska jag bara inte banga ur den här gången. Och inte äta vitlök. 

Livet känns så mycket enklare nu, allt flyter på så bra. Skattepengarna kommer snart, man väntar på en löneförhöjning på jobbet.

Kommentarer
Postat av: sofia

skattepengarna kommer snart, och jag önskar mig en peace and lovebiljett kära kära moster! <3

2009-06-05 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0