Fredag, lördag samt söndag.

I fredags var det ju Midsommarafton och jag begav mig till Frösunda för att fira med syrran och deras vänner. Mycket trevlig kväll men alldeles för många torra göteborgsskämt och snaps. Inget man inte klarar av iaf. Var en bra uppladdning inför resan till Göteborg, var hemma lagomt till 01:45 för att blunda några sekunder för att sen göra sig redo för Sveriges framsida.

Lina var taggat till tusen och vi var på väg.

Under en så här lång bilresan är det viktigt med vätskekontroll!

Fem timmar senare var vi iaf framme och vi åkte lite karuseller på Liseberg. Lite tråkigt att det var så sjuk mycket folk på Liseberg. Annars så var det roligt. Lina vann så klart choklad!

Begav oss till hotellet, duschade och fixade. Käkade míddag på hotellet och sen förkrökade vi lite på hotellrummet innan vi gav oss iväg mot avenyn. Väl där blir det bara jag och LIna kvar, två tjuriga dörrvakter som ansåg att vi inte var tillräckligt gamla, men hallå! Var inte bitter på oss för att du är gammal! Tredje gången gillt och vi kom in. Riktigt bra drag! Nu i efterhand så har vi reflekterat över att vi var väldigt populära, förmodligen för att vi var två av väldigt få tjejer på det här utestället. Vi trivdes som fisken i vattnet iaf. Göteborgare visade sig vara riktigt trevliga. Och det som hände efter att krogen stängde, stannar i Göteborg...

Nu ska jag försöka sova igen två nätters sömn, så skit i det, gonatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0