Fortfarnade panik!

Lite mer organiserad panik bara... Har inte varit hemma mer än 50minuter och har redan satt igång tre maskiner tvätt. Ibland ska man ha tur, och idag var den dagen när båda tvättstugorna var lediga på kvällen. Ett under! Dessutom har jag på dessa 50 minuter hunnit städa badrummet samt dammsugit lägenheten. Ibland är det bra att man bor på endast 26 kmv. Dessutom har jag hunnit rensa kylskåpet. Got damn Im good! Nu väntar jag på tvätten sen blir det in till centrum för att sola och handla lite förnödenheter så som bomullspads.... (Viktig info!) Efter det så blir det till att tänka så det knakar, för nu ska man packa ner kläder så man klarar sig i fem dagar. Man måste även räkna med oförutsedda händelser så som ett ölregn eller spöregn. Men känner jag Lina rätt så har hon regnstället med sig. Man får dessutom inte glömma kameran eller biljetten till P&L, då kan det sluta illa... 

Jag får ju inte glömma bort att äta idag heller. Lite sugen på grillad kyckling idag, kanske med lite potatissallad?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0