En lång dag med bra avslut.

Har varit en lång dag på jobbet med mycket att fixa och dona. Märks att det börjar närma sig semestertider, alla har massor med saker att avsluta så fort som möjligt. Nu är jag iaf ledig fram till måndag, sk ain till jobbet en sväng för lite möten men annars så tänkte jag hålla mig borta därifrån.

Imorgon så ska jag klippa mig, tiden bara springer ifrån en. Helt plötsligt var det 8 veckor sen jag klippte mig. Hur hände det? Jag som inte skkulle shoppa något den här månaden kom idag hem med ett par skor samt en ny sjal... Det gick ju som planerat?




Hur som helst så gjorde jag inte av med mer än 268:- på shopping idag så det räknas ju inte. Kan ju omöjlig kvalificeras som shopping om det går under 300:-...?? Skorna tänkte jag jobba i i sommar. Så det är faktiskt något nödvändigt ont. (okej, jag vet att jag köpte nya jobbskor för tre veckor sen men dom går inte att gå i en hel dag... )

Käkade även middag med Frk Carlsson idag på Pizzahut, självklart fick vi i oss lite vin också. Vi gjorde som vanligt och pratade om jobb och åter jobb. :)

Go´natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0