Dag ett av fyra.

Igår så var första dagen på Peace & Love festivalen. Började med att cykla från Lina syster in till stan. Skulle cykla med ölen i handen och kom på den brillianta idén om att man skulle kunna sätta fast ölflaskan bland växlarna på moutainbiken. Hinner cykla ca 10 cm innan jag i ögonvrån ser att ölflaskan håller på att rasa. I mitt dimmig tillsånd så anser jag att det är en bättre idé att rädda ölen än att koncenrera sig på att cykla. Resultat blir så att jag så gott som ramlar. Fastnar med handen/hela armen bland växlarna. Gjorde rätt så ont. Men det viktiga i det hela är iaf att ölen spillde vi inte en droppe av. Hela högra armen är nu iprincip blåtonad. Inga konstigheter!???

Igår så såg vi Hoffmaestro. Var på tok för mycket folk där. Fullt kaos. Några till akuten. En kille som står på alla fyra i en uppförsbacke och spyr. Resultat: Kräket rinner ner för backen på honom??? Kul.... Spyr du??? hahaha Nu blir det lite stek i solen och sen ikväll så ska vi se Promoe, Volbeat, Keane och Motley Crue. KOmmer blir en bra kväll det här!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då ses vi på mötley crue då

2009-06-25 @ 12:55:02
Postat av: mickis

Jaa,ingen var förberedd på hur mycket folk som skulle på Hoffmaestro..tillslut fick vi be dem att skita i visiteringen å bara släppa på för att ingen skulle skadas i trängseln in. Hörde att det var lika kaos framme vid scenen. Hoppas ni hade skoj,jag hade turen att vakta stora entren = Precis bredvid stora scenen, så man hörde iaf några av de bästa banden.kram

2009-07-06 @ 11:23:36
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0