Är jag kär?

Mina kollegor undrar om jag är kär...? :) Svårt att äta, svårt att sova, svårt att koncentrera mig. Vet ni vad? Dom har rätt! Det finns bara en för mig. Ni vet säkert vem det är?
Efter ett långt uppehåll ifrån varandra så har vi äntligen hittat tillbaka till varandra. Allt känns så bra, vi kommer vara tillsammans för alltid nu. Finns inget som kan komma emellan oss. Tiden ifrån oss har fått bandet mellan oss att blivit starkare och mer tålmodigt. Vi har planer för sommaren och vi känner att det ska bli skönt att vara på tu man hand. Nu börjar man dagen med att prata med sitt hjärtat och det sista som man gör innan man går och lägger sig är säga gonatt till den man bryr sig om. Finns ingen härligare känsla än att skratta tillsammans med den som man kommer spendera restan av sitt liv med. Åh, vad jag längtar tills nästa gång vi ses.
Puss mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0