Ännu en dag till ända.

Idag så har jag varit på mitt bästa arbetshumör, min arbetsplats skiner och det var med ett leende som Theo kom in till jobbet idag. Skönt att någon uppskattar att det är rent och snyggt. Tycker att det  är som roligast att städa när det verkligen behövs. Är en sån som det kliar i fingrarna på när man kliver in i en ungkarlslya eller typ studentlägenhet. Man vill bara ta tag i skiten och röja järnet. Hemma hos mig är det ju alltid oklanderligt välstädat. (Hehe okej Lina, inte alltid när du kommer men för så gott som alla andra...) Men det är fortfarande aldrig roligt att städa hemma.
Hemma hos moi!



Okej nog pratat om städning. Jobbar imorgon med men börjar inte fören vid tre så nåt ska man väl kunna hitta på innan jobbet. Men jag känner mig själv ganska så väl, så jag kan tänka mig att jag istället sover tills dess att jag måste gå upp för att sedan göra mig klar i panik, men vem vet? Under kan ju ske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0