Åhh vilken tur.

Kan inte riktigt beskriva med ord hur glad jag är över att jag har fått tillbaka min Fröken Carlsson. Det har inte gått en dag utan att jag tänkt på henne och velat ringa henne. Nu får jag tacka hennes syster som övertalade henne till att ta kontakt med mig igen. TACK! Om jag skulle vinna några miljoner skulle du definitivt få en :) 

Så med andra ord blir det Grekland i augusti, vart vi hamnar får nog slumpen avgöra. Så länge det finns snygga greker, frappé, och en solstol med mitt namn på så är jag nöjd. Släng in lite fetaost och semester är en succé! Har lite andra saker planerade i sommar också. Mamma, jag och Sofia ska nog ta en sväng ner till Ullared innan midsommar. Sen blir det Peace & Love veckan efter det. Då Lina blir det party, du och jag på din moppe i flera dagar :)

Imorgon ska jag träffa Fröken Carlsson för att dricka lite vin. Har blivit mest öl under de senaste två månaderna. Vinet smakar inte lika gott utan Carlsson. Babblar på som en nykär tonåring. Men det är lite så jag känner mig, en girlfriend crush. Åhh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Fröken Carlsson

Världens bästa Sundström!

2009-06-03 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0