What to do?

Efter min skönhetssömn på ca 14 timmar har jag nu på förmiddagen tagit en liten promenad. Farligt det här med motion. Har nu nämligen fått inspiration till att fixa till garderoben. Som numerar ser ut som ett helvete.


Vet inte riktigt hur det har kunnat bli så här illa... Kan det bero på att jag inte har varit hemma så mycket den senaste tiden utan att min lägenhet har varit mer som en mellanlandningsplats? Ni som känner mig vet ju om att jag i grund och botten är en äkta pedant. I skrivande stund är min mamma i Länna för att kolla på en rundstav åt mig. Jag ska ta bort klädlinan längst in i garderoben och istället ha en längs långsidan. Allt för att få mer plats att hänga mina kläder på. Har även kommit på att jag inte kommer hinna tvätta nå mer på tre veckor, så det måste jag också göra idag.


Ni ser, att motioner är farligt. Man får ambitioner... Inte bra! ;) Återkommer förhoppningsvis med efterbilder senare under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0