Varmt och skönt!

Så härligt med sommar! Det är just såna här dagar man vill ha fler av. Det är varmt och kvavt men o så skönt! Har jobbet lite idag, sov fruktansvärt dåligt inatt så jag har varit lite småseg hela dagen. Efter jobbet åkte jag till Slussen, satt ute i solen och läste lite medans jag väntade på att goaste Maria skulle sluta jobba så vi kunde käka lite. Vi hamnade till slut på Debasers uteservering. Mycket trevligt. Jag kan bara inte fatta att tiden går så fort, var säkert tre veckor sen jag träffade både Maria och Johanna. Så kan vi ju inte ha det. Flyttar ju en kortis till Solna nästa vecka för att vara kattvakt, så då tänkte jag bjuda in de bästa brudarna för lite vin/grillning. Man får ju passa på när man har uteterass, hehe. Lina när åker du tillbaka till Dalarna?

Kommentarer
Postat av: Maria

:-) Tack underbara Ida för en supermysig dag! Det är alltid lika kul att träffas, fast det är för tok för många veckor emellan!! Ser fram emot nästa vecka!



Vi hörs av snart going!!

2009-07-02 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0