Våga vägra massor!

Jobbar inte idag. Är fortfarande kattvakt i Solna och snart även hundvakt för några timmar. Idag har varit en riktigt slappar dag hittils. Har sovit ut ordentligt, dammsugit, ätit en god frukost framför tv och läst lite bok. 
Min systerdotter gaddade sig igår och inte nog med att gaddning är beroendeframkallande så är det dessutom smittsamt. För nu vill jag oxå tatuera mig. Vet att jag vill ha texten: enda gången jag backar är när jag tar sats. Vet inte om jag ska ha den på svenska eller om jag ska få någon att översätta den till grekiska eller latin? Sen är ju placeringen en annan sak. Vill jag ha den på sidan av ryggen/magen eller i svanken? Eller varför inte på underarmen? Hmm, mycket att fundera på... Tycker i alla fall att texten speglar mig ändå in i själen. Mamma tyckte att jag skulle ha den på musen, ända tills dess att jag förklarade att det var inte den satsen som jag tänkte på... :)  Är det någon som har förslag eller idéer ang min tatuering så får ni gärna skriva en kommentar.... Lägger även upp en bild för er osm inte har sett min första.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0