Tack :)

Då behöver jag inte vara orolig längre, det var alltså en svår släckt bran i ett papperslager i Rågsved som brann.

I natt så har jag bara haft sexdrömmar... Vem hunken jag hade sex med är oklart men han visste vad han gjorde ;) Vaknade med en känsla av välbefinnade och ville inget hellre än att somna om. Känner mig lugn och harmonisk. Nyknullad alltså. Hoppas han kommer i natt med. Haha. Hur längesen är det jag fick ligga sist? Började fundera lite eftersom man drömmer om det, men så länge är det ju trots allt inte. Frågan är ju bara hur bra var det sist? Just det! Otillfredställd. 
Men det är klart.... jag hade ju i princip sex med Paul Walker i natt... Mumma! 

Jag tycker att vi har äktenskapstycke...?? (hmm)

Förhoppningsvis så kommer jag som sagt träffa Frk Carlsson imorgon. Känner att jag behöver bara dricka ett glas rött och snacka skit. Vi hinner ju fan aldrig träffas, men snart så åker vi till varmarre breddgrader och då är det vi 24-7. Så vi ser iallafall ljuset i tunneln... eller var det tåget?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0