Stinsen!

Japp, för att få ut något av min ledig dag bestämde jag mig för att cykla till Stinsen för att shoppa "lite". Vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag tog cykeln. Ingen ryggsäck eller cykelkorg eller så. Så på vägen hem fick alla dessa kassar dingla på cyklestyret. Funnkade det oxå. 

Det här fick följa med hem idag:

-ett mörkblått långt linne. (Gina Tricot)
-ett blå/vittt randigt långt linne. (Gina Tricot) 
-en blå balkonettebikini och blå/vit randiga bikinitrosor. (Twilfit/Gina Tricot)
-en party klänning med halterneck krage, i  silkigt material. Går i mönstrat lila. (Salt) 
-ett par stuprörs jeans. (Bikbok)
-en ny grön ögonskugga (make-up stor)
-ett vitt linne (H&M)
-ett par mönstrade shorts som går i gul/beige (H&M)

Japp... 
Inga konstigheter att cykla hem med allt detta. Solen tittade konstig nog fram när jag kom hem,  så snabbt på med min nya bikini och på med sololja för att steka lite.

Efter min lilla utflykt tyckte jag att jag förtjänade att svulla lite. Så en påse chips med dipp satt där den skulle. Här även köpt lite glass. Ska de va så ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0