Slappdag

Igår var en riktigt meningslös skön dag. Man började och avslutade dagen med fem avsnitt av danska Paradis Hotel. Mellan avsnitten kom Carlsson, så vi kollade på Beck och köpte pizza. Dessutom gjorde vi en fantastisk god dessert. Carlsson la upp björnbär, hallon och jordgubbar en en form, sen hyvlade jag på nougat och Carlsson la på vit choklad. Det var riktigt snyggt. Ändå till dess att jag skulle ställa in formen i ugnen när jag råkade tappa formen, så allt låg då istället på ugnsluckan. Men lite skit rensar magen så vi åt ändå och det var hur gott som helst! Idag så ska jag nog ta cykeln in till stan. Ska försöka hitta lite sommartoppar och linnen till semestern.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0