På smällen :S

Är gravid i femte månaden.


Eller så åt jag just en halv vatten melon. Det känns som om den sparkar. Eller så är det just bara vatten melonen.

Vill inte sova, men borde sova. Känns som om jag just i denna stund missar något, som om att mannen i mitt liv går förbi ute på gatan, medan jag sitter här hemma och är på smällen med en vattenmelon.
Tragiskt. 

Lite positiva saker.
-ingen som ringde fråmn dolt nummer i natt och väckte mig
-24 dagar kvar till Grekland
-tre arbetsdagar kvar till helg
-känner mig äntligen inspirerad till att hitta kärleken
-att min graviditet kommer vara spjälkad imorgon när jag vaknar

Du ser. Finns massor av saker att vara glad över.  

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hahahaha så kan det gå Ida... skönt att vattenmelonen inte tar nio månader på sig. Allt bra? Såg dig aldrig på P&L jue... synd. Hade varit otroligt kul att se dig.

2009-07-07 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0