Lite bättre ordning!

Så, nu påminner mitt hem mer om mitt hem, det speglar mer den pedanten jag är. Har tvättat och plockat. Kanske inte den mest effektiva städningen, men nu är det gjort iaf. Tur man är tjej och kan städa samtidigt som man tittar på Lipstick Jungle maraton.

After picture på garderoben:


Idag kom Lina åter till stan för ett kort besök. Förhoppningsvis så ska jag hinna träffa henne imorgon eller på tisdag. Jaghåller tummarna. Läste precis på Aftonbladet om vakten på Anglais som blivit skjuten. Usch. Känns rätt så bra att man inte jobbar mitt i smeten... Funderar på om jag ska ta cykeln in till centrum för att sola... Men jag vet inte om jag orkar... Tar nog en dusch istället och ställer på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0