Känns idag att man hade kul igår.

Dunk dunk dunk

Japp, så låter det i mitt huvud idag, kanske kan det bero på en flaska rött och en flaska skumpa? Jag vet inte. Jag och Carlsson började med middag på Malmen, där man tydligen måste vänta 45 minuter bara för att man vill ha en välstekt biff...? Nåja, massa vin och sen gick vi till SNaps. Kollade läget, tog tuben in till stan. Promenerade från hötorget till kungsan och tog en taxi tillbaka till Snaps. Snaps var sjukt varmt men helt okej. Johanna vill dra till centralen och nåt sunkhak så jag följde med som den trogna följeslagaren jag är. Sagt och gjort så efter ännu en taxiresa var vi framme vid Laughing Duck. Stannade där i ca 5min innan jag bestämde att jag skulle ta nattbussen hem. Snart blir det jobbet men först behöver jag nog något att äta.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0