Inget nytt.

Dagen har varit seg.... fruktasnsvärt seg...

Nu ligger jag och längtar efter min blivande man (läs Paul Walker) så att vi kan ha sex igen... Gillar den här typen av engångs ligg... Killen som har vett att dra innan man vaknar. Mycket bra. Kan ju vara så att du är så perfekt bara för att jag aldrig har träffat dig i vaket tillstånd?



Om det nu skulle vara så att du är upptagen i natt så skulle jag kunna nöja mig med denna grekiska gud... Om nån vet vem han är och var jag ska leta så säg till!

Kanske blir en trekant i natt??

Nu ser jag fram emot att få sova, sen för att göra sig snygg för att jobba, men efter det så blir den miggag?/vin med Carlsson! Nice!! Dessutom får vi lön imorgon, kan ju inte bli annat än bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0