Helg minsann!

Har varit lite dålig på att uppdatera. Kan lätt bli så när man antingen: jobba, är full eller bakfull. :) Helgen blir lugn och jag hade redan igårkväll bestämt mig för att sola idag på morgonen. SÅ jag tog min filt och min bok, satte på mig bikinin och gick ut. Pallade en timme innan jag höll på att dö av frostskador. Solen sken inte ens med sin frånvaro.

Satte på mig vinterjackan och gick till solariumet. Handlade lite frukt och hyrde tre filmer och kommer inte under några omständigheter lämna lägenheten mer idag.

Igår var en udda dag. Jag bestämde mig för att köpa en ny mobiltelefon så jag drog in till stan innan jobbet. Gick in på Siba och satte mig på Espresso House för att bekanta mig med nya mobilen. Efter att ha satt i mitt sim samt minneskort var det som om min gamla mobil var tillbaka, fast i fungerande skick.

När jag hade drickit upp min ischai fick jag en sinneblixt, (nu i efterhand har jag ingen aning om vad jag tänkte på...) jag bestämde mig för att gå från Hötorget till jobbet. I SOLLENTUNA! Efter två timmars promenad i mina platta tygskor gav jag upp, jag hade tagit mig så långt som till Silverdal men där tog det stopp. Jag ser numera på det som en bedrift och inte ett misslyckande efter några uppmuntrande ord från min kloka storasyster. Det var en riktigt fin promenad, genom Hagaparken osv, gör gärna om den men då med riktiga skor.
Vi får se vad som händer imorgon. Man kanske skulle ta och skicka ett sms för att se om det är någon som vill hitta på något? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0