God morgon Högdalen!

Så fantastiskt trevligt att få sova en natt utan att bli väckt?? Nu så var det ju inte så det var i natt... Men tror verkligen människan att jag inte fattar att det är han som ringer? Ge fan i att säga nåt när du ringer, men tro inte för en sekunda att jag tror att det är någon annan. Väx upp. Vi andra har lyckats lägga dig bakom oss, du kanske skulle prova sluta vara så jävla omogen och låta oss vara ifred? Jag vill sova på nätterna inte vakna av att någon ringer från dolt nummer och tiger.

Så jag ber dig nu snällt. Sluta väck mig din jävla idiot!

I övrigt så är det en fantastisk dag, perfekt väder för att jobba. Dvs, att det inte regnar när man cyklar till jobbet och att solen inte skiner när man väl jobbar. Och ni som har semester... Får jag väl beklaga. Det blir säkert bättre väder i augusti när jag har min semester :P

Trött och plufsig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0