Familjedag

Har jobbat lite idag. Skulle egentligen inte ha åkt med ut till mamma och Anki men nu kom jag iväg från jobbet i skaplig tid så då blev det så. Lika glad är jag för det. Där väntade ett dukat bord med grillat kött och bea, samt lite jordgubbar och grädde. Fint som snus! Helt underbart att se sina syskonbarn in action. Riktigt goa pojkar med spring i benen. Kändes som att alla var där idag. Fia, Claes, Emma, Fredrik, Emil, Johannes, Theo, Micke, Emelie, Mamma, Leif, Anki, Leo, Vera, Isabell... Ja och så  jag förstås. Hoppade studstmatta med Theo. Sen hoppade jag lite själv. Vågade mig på att göra några volter, skakade som fan i benen efter det. Men det var kul att känna sig lite som barn igen. Nu blir det sova, börjar jobba tidigt imorgon och efter jobbet ska jag träffa goaste Maria. Det var några veckor sen sist så vi har nog lite att gå igenom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0