Duktig flicka!

Ta det här med att inte ha ett Sl kort på stort allvar! Carlsson ville luncha i stan och självklart ville jag också det! Så det var bara att sätta sig på cykeln (iförd bl.a. mina nya stuprörsjeans, inte att rekommendera! Hur jävla jobbigt som helst att cykla i tajta jeans!) för att möta upp Johanna. Vi bestämde oss för att prova det nya tex mex stället Macho som ligger mitt i smeten. Helt okej mat. En stor kaffe efter det och en promenad ut till djurgården. Snabb kisspaus på Hasselbacken och sen bara att promenera tillbaka till cykeln som stod parkerad på Sveavägen. Väl hemma så väntade ett rykande färskt avsnitt av paradise hotel! Mitt nya beroende här i livet! Gud vad härligt med massa intriger och kåta människor. Sen att vissa är så heta att man dör gör ju inte tv serien mindre sevärd!



Den här bilden är till för dig! Du vet vem du är ;)

Undra om man ska hitta på nåt ikväll... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0