Det brinner :S

Först och främst så vill jag bara berätta att min karaktär försvann kl 05:45 då jag åt en mums mums till frukost. Sen cyklade jag till jobbet, så även från. Det är jag mkt nöjd över. Eftersom jag faktiskt har rört på mig idag så tyckte  jag att jag förtjänade lite shopping. Detta fick följa med mig hem idag. 
 

Bikinin köpte jag utan att prova den och den passar utmärkt. Linnena är perfekt till Grekland, lite längre modell som jag kan ha till stranden. Köpte även en ny handväska men orkar inte lägga upp en bild på den också.

Idag när jag är på väg så luktar det brandrök i hela högdalen, hann bygga upp en rejäl dos med oro innan jag såg att mitt hus står kvar, kläderna jag hade på mig när jag promenerade hem måste tvätta. Luktar rök om allt. Undra var fan det har brunnit någonstans. Någon som vet?

Behövde denna för att lugna mina nerver....


Nu jobbar jag ju kväll restan av veckan så det blir forhoppningsvis ett glas rött med Carlsson nån dag. Håller tummarna för det iaf. :)

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Det var ett papperlager i Rågsved som brann. kram

2009-07-14 @ 10:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0