Att ha världens bästa liv!

Just nu leker livet. Bara 11 arbetstimmar kvar tills man går på semester. Första arbetsdagen blir sen 1 september.
Idag har jag tvätta och packat resväskan. Den gick inte att stänga. Typiskt. Så numera består min strandväska av 5 par skor. Dessa rymdes helt enkelt inte i resväskan. Dessutom har jag nu gjort mig klar för solen, dvs att jag har rakat benen (läs hela kroppen) och skrubbat hela kroppen fri från döda hudceller. Allt för att få en sån fin solbränna som möjligt. Jag har dessutom köpt både solskyddsfaktor och sololja.
Imorgon så sover vi hemma hos Carlsson för att ta en taxi mitt i natten till Arlanda. Lite taxfreeshopping mitt i natten brukar ju alltid pigga upp. Det ska bli helt fantastiskt skönt att landa i Grekland och känna värmen och fuktigheten slå emot en när man kliver av planet.

I övrigt så ska resten av min familj ner till Östergötland för att fira min brors 40-års dag. Jag hoppas att du får en bra födelsedag och att ni kommer ha en rolig fest, trots att underhållningen (dvs jag) är på väg till Grekland. ;)

Sen vill jag bara uppmuntra alla mina systrar till att skaffa fler barn, för om man förgyller världen med dessa små guldklimpar så gillar jag förökning:





Vi hörs om några veckor
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0