Att förändras.

Har funderat lite nu igen... och ja! det är därför som det luktar bränt.

Jag tycker inte att jag har förändrat så mkt sen jag slutade gymnasiet. Det tycker inte jag att Lina har heller. Är det för att vi har varit för nära oss själva och varandra för att se förändringarna eller är det inte någon skillnad? Av de som man har träffat den sista tiden från "the good old days" har verkligen blivit vuxna. Många har skaffat barn, några har gift sig, några är kriminella, andra har blivit snälla och en del kan man nu tänka sig att ligga med. Snacka om att tiden förändras. Om man ser till hur fort en dag passerar nu så är man väl snart pensionär och undrar var livet tog vägen? Är det inte dags snart för högstadie återträff?

Jo, bara typ två år kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0