Äntligen fredag!

Nu är helgen här. Ska försöka vila upp mig ordentligt inför de tre kommande veckorna. Chefen ska ha semester så det kommer bli mycket att göra, men det ska bara bli roligt. Imorgon ska jag ta med min systerson Johannes till Gröna Lund. Han ska åka karuseller och moster (jag) betalar. Hoppas på att det ska regna så att det inte är hur mycket folk som helst där. Vi får se hur mycket lillkillen orkar med imorgon, är han pigg och glad så blir det till att gå på junibacken också. Ikväll blir det lugnt. Har fått hem en ny leverans med böcker. De som jag beställde i början på sommaren är slut... Jag som trodde att jag skulle klara mig på dom... Men icke!

Nu ska jag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0