14 dagar kvar!

Nu är det bara 14 dagar kvar tills dess att jag och Johanna ligger vid poolen i Halkidiki. Fab!

Det är med andra ord bara 7 arbetsdagar kvar! Attans, egentligen hade jag velat jobba alla dessa daga för då går givetvis tiden mycket fortare. Men jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt.

Dagen idag började med att jag steg upp, cyklade till Sollentuna och väl framme så hade jag gått upp två kilo. Kul. Det regnade som aldrig förr, men envis som man är så vägrar jag köpa Sl kort för två veckor. VÄGRAR! Att man dessutom rör på döfläsket skadar ju inte. Ni kommer förmodligen hitta mig i vassen oavsett. :)

NU är man ledig i tre dagar. Morgondagen är dedikerad till Carlsson. Vad som händer de andra dagarna är nog helt upp till mig... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0