Vaknar av mig själv.

Antar att det är den analkande julen som gör att jag inte kan sova? Har ju alltid varit "LITE" nyfiken av mig...
Jag håller tummarna för att jag får en svart/vit kohud i julklapp. Jag hoppas verkligen att tomten är snäll i år! *hint* hint* mamma!!!!!

Har ingen träningsvärk idag, trots det hårda bodypump passet igår. Det tyder ju faktiskt på att jag inte är så otränad som jag ser ut att vara eller kan det vara som så att jag inte tog i för kung och fosterland? Men igår var första gången på länge som jag la på något kilo extra på varje övning. Hiss från omklädningsrummet hade varit trevligt igår... Eller snarare en nödvändighet!
Imorgon är jag ledig som sagt och dagen går väl åt till att packa för Frösunda. Ska ju en extremt liten sväng till Gallerian också, men det är enbart för mammas skull.

På måndag så ska jag till Modelhuset för att sminkas och fotograferas, ska bli kul! Tror dock att det kommer bli ganska så dyrt? Man skulle ta med sig 2 klädombyten men behövs det om man ska ta nakenfoton? Tåls att fundera på.

/Ida 


Kommentarer
Postat av: Mr T

Sv: jag ska läsa två distanskurser. Affärsutveckling och entrepernörskap är den ena och den andra är företagsekonomi: personal och ekonomi.

2009-12-22 @ 09:53:43
URL: http://livetsommrt.blogg.se/
Postat av: Mrs J

Rockin' around the Christmas tree

Let the Christmas spirit ring

Later we'll have some pumpkin pie

And we'll do some caroling.

2009-12-22 @ 13:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0