Vad är det människan inte förstår?

Trevligt med sms ibland!??

Nr.1: Kom o tänka på dig härom kvällen när jag satt me kuken i handen. Kollade nämligen på en p-rulle o såg en kärring som liknade dig. Blev rätt kåt trots allt.

Mitt svar: Och vad vill du ha sagt med det?

Nr.2: Blev lite sugen på att trycka på dig.

Mitt svar: Måste verkligen vara brist på brudar när du jagar repriser. 

Nr.3: Den där sög du på länge va. Nej, brist är det inte. Ibland bli man sugen på blodpudding även om man har oxfile. Förstår du vad jag menar?

Mitt svar: Om man ska associera dig med mat så är jag aldrig hungrig. Frågor på det?

Nr.4: O va menar du nu?

Jag tyckte att jag gjorde det solklart om att jag inte vill ha något med honom att göra? Imorse ringde mobilen vid 07:21. Personen som ringde är inlagd i mobilen som: SVARA INTE M.

Så summan av kardemumman är; är det inte grannarna så är det uppblåsta daggmaskar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anki

Theo älskar blodpudding!!! Tur att du är det för oxfilé tittar han inte åt!

2010-01-02 @ 20:03:32
Postat av: Anonym

Men sen så är Theo världens bästa också! Inte ett seriöst rubbat pucko! :)

2010-01-03 @ 05:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0