Ska ringa störningsjouren!

Mina grannar som bor i lägenheten ovanför mig är nykära. Deras etta är planerad på exakt samma sätt som min och detta innebär att de har sängen precis ovanför min. När dom har sex så låter det som om domhar det inne i min lägenhet. Hon stönar värre än flickorna i Hot Shower 64 och han kommer fan aldrig. Dom håller på i evigheter, jag får skavsår av att dom har sex. Funderar helt ärligt på att sätta upp en skylt i trapphuset att ni får gärna knulla men var vänliga och gör detta då jag är på jobbet och inte när jag ska försöka sova..

PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV! KÖPA HEM ÖRONPROPPAR!!!

Annars så jobbar jag hela helgen, snart kommer Mamma, ANki och förhoppningsvis lilla korvungen, vi ska åka hem till Fia&Claes. Steg upp i ganska så bra tid imorse, halv tio är faktiskt riktigt tidigt för mig. Känner mig pigg och utvilad och ska nog klara av den här dagen galant. :)

Kommentarer
Postat av: C

Låter nästan som någon är lite avundsjuk ;p Nu måste jag kolla upp vad Hot Shower 64 är för något ;p

2009-12-13 @ 08:27:42
Postat av: Ida

Finns bara ett sätt att ge igen och det är att överrösta dom!!!

2009-12-13 @ 12:47:15
Postat av: C

Säg bara till när, så hjälper jag gärna till ;p

2009-12-18 @ 10:51:42
Postat av: Ida

2009-12-18 @ 20:39:33
Postat av: Ida

Och vem är du?

2009-12-18 @ 20:39:48
Postat av: Ka

Fin blogg :)

2009-12-18 @ 21:19:41
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0