Nä, jag ger upp!

Är det inte så att dom spelar in porrfilm så har människorna hemmafest. Ja, jag pratar om mina grannar igen! I natt var jag visserligen helt nutslagen så jag lyckades somna iaf, vaknade lagomt vid halv tolv av mina kära grannars älgskog igen. Här hemma behöver man inte ställa någon väckaklocka om man ska se det positiva i situationen.

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Frk Carlssons födelsedag! Hurra hurra hurra! Jag har köpt en liiiiiiiiiiten liiiiiiiten födelsedagspresent till henne som jag tänkte att hon skulle få på tisdag. Annars så har precis insett att jag inte har något liv överhuvudtaget när jag jobbar kvällar. Vaknar, äter frukost, jobbar, sova. Kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0