Magsjuka hotar julen!!!

Visst seru!

Några o släkten kräks, håll er jävligt långt borta!! Jag vill inte kräkas, hatar att kräkas. Det räcker väl med att man har hopplösa fyllor ibland och kräks då, att man ska bli magsjuk på riktigt vore ju bara förjävligt!

Hade intervjun idag och den kändes bra, egentligen krävs körkort för tjänsten vilket jag saknar, men det kändes nästa som om chefen kunde ha överseende med det. Kommer få höra mer om jobbet efter jul. Kanal 5 ringde idag och jag har kommit med på en reservplats, dvs att jag kommer få vara med om någon annan hoppar av. 

Tränade idag och fick träffa syster en snabbis, det var härligt. Så sällan vi träffas trots att vi bor i samma stad. Inte lätt när båda har egna liv. Nu är planerna för nyår klara, och det blir Bromma. Jens är värd. Blir förmodligen en rolig nyårsafton. :) Härligt att faktiskt kunna säga att man har planer!

Nu sängen!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0