Julen är här!

Efter en snabb tur med mamma på stan för att lämna henne hos frissan så tog jag mig till Mama Mia för att få nya p-piller. Aldrig varit med om att det varit kö där förut, men idag va det ca 45 minuter väntetid. Bara att fint vänta på sin tur. Väl inne hos barnmorskan tog det tre sekunder. Nytt recept!? Check!  

Väl hemma i Frösunda så har jag kokat 200 knäck och nu står skinkan på griljering i ugnen. Snart blir det skinkmacka med grovkorning senap. Ikväll blir det uppesittarkväll med tidig sänggång för min del. Måste ju dessvärre jobba på morgon. Inte jag ser fram emot direkt, men jobba bör man annars dör man.

Lillebror var förbi en snabbis efter jobbet igår och när han är med så har man aldrig en trist stund, han kan verkligen göra vad som helst till en fars.
 
 
Förra julen.

Nyss blivit "mellan arbeten"

Tungt jobb det där med att ta studenten. Full idag, full imorgon...

Hur som helst så är han snäll min stora lillebror.
/Ida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0