Jag vill veta nu!

Åh, varför kan man inte få ett svar om man kommer med eller inte? Att inte veta är nästa värst!

Idag så ska jag på den intervjun jag skulle ha gått på i Torsdags, den är idag istället. Vi får se hur det går...

Igår blev en fruktansvärt lugn dag, nästan så man har liten ångest över det idag, käkade lunch vid två-tiden och kollade på senaste Wallanderrullen och sen var klockan 17 och trött som jag var gick jag och la mig. Vaknade av mig själv vid 04:30 och känner mig riktigt utvilad. Det hör inte till vanligheterna på en måndag morgon. Blir nog bara en natt till hemma innan jag tar mitt pick och pack för att fira lite jul/jobba.

På onsdag ska jag och mamma in till stan och jag MÅSTE till Mama Mia!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: frk carlsson

Mamma mia finns i kista c också, tänkte om det kanske är lättare för dig att åka dit efter jobbet?

2009-12-21 @ 11:30:15
Postat av: Ida

I know att dom finns där också, men östermalmstorg har öppen mottagning varje dag hela dagen och Kista har bara öppet på torsdagar...

2009-12-21 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0