Ingen spännande dag direkt...

Vaknade upp i Frösunda, städade upp och begav mig hem till Högdalen. Väl hemma så hade dammtussarna på golvet tagit över lägenheten så det blev lite dammsugning och tvättning. Har idag iaf lyckats få i mig en tredjedel av en normal måltid. Det ser jag som en seger! :)

Ska sova tidigt så jag får en ordentlig skönhetssömn inför morgondagens modellfotografering. Ska bli kul! 

Har även funderat på lite outfits till nyårsafton samt till bröllopet. Svårt det där, nyår var ganska enkelt. En liten svart bara så var det klart. Men långklänning som är brukligt när någon gifter sig i brudklänning äger jag knappt. Funderar på om jag ska ta klänningen jag hade på balen, med någon kofta över? VILL INTE KÖPA NY KLÄNNING NU INNAN JAG SKA TILL MIAMI! Vill inte vara för uppklädd!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0