Hur det gick?

Bra fråga...

Dom tog några bilder och filmade hela intervjun, man fick svara på ett frågeformulär som var typ tio sidor långt. Det blev en riktigt rannsakan av sig själv. Kommer få svar innan julafton ifall det blir aktuellt för min del. Var inte så supersugen innan jag åkte dit, men nu är jag taggad till tusen.

Klippte mig idag, det blev kort. Men det tycker jag varje gång jag ahr klippt mig och så går det två dagar så är man irriterad för att det är så långt. Ska kanske lägga i lite färg? Shoppade lite idag! Två nya ögonskuggor från makeup store tyckte jag att jag förtjänade!

I morgon så får jag äntligen träffa Frk Carlsson, som jag har längtat. Att inte ha pratat med henne sen i torsdags kan verkligen göra en koko... Så en fika och så ska hon få presenten som jag ahr köpt! :D

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till, och hoppas hon gillade presenten :)

2009-12-18 @ 11:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0