En tredje del av mig är nu Miami!

Lina åkte i söndags, fick ett sms vid halv sex på måndag morogn om att hon kommit fram okej så det var skönt. Efterson hon inte har störtat eller liknade kände jag att det var hög tid för mig att boka biljetten ner till Miami! !6 februari är dagen jag åker, kommer hem den 5 mars. En liten lagom vintersemester till solen. BARA 70 dagar kvar!

Annars så skulle jag till Kanal5 imorgon för intervjun men jag orkar inte engagera mig just nu så jag är sjuk. Vi får väl se om dom vill att jag kommer in någon annan dag. Annars så var jag och Frk Carlsson ut en sväng i lördags, en liten tur på Malmen. Mest för att visa att vi lever. Vi orkade leva till 00:30 när vi åkte hem. Ni kan även kalla oss för tanter eller pensionärer, vad än ni känner är passande.

I helgen blir det lugnt, ska jobba och Johanna åker till Paris för att fira sin födelsedag. Ska ev försöka hinna köpa några julklappar under helgen. Har inte ens börjat, men behöver bara köpa tre st så det är väl ingen panik?

Någon som vet vad man kan köpa till en kille i 21-års åldern? Lillebror är svårast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0