Back to basic!

Idag var man tillbaka till jobbet, kändes helt okej att jobba. Fick en hel del gjort och nu jobbar jag bara en dag till sen så är jag ledig i tre dagar. Mamma med resten var förbi på jobbet så jag tiggde till mig skjuts hem, inte helt fel. Dagen blev helt plötsligt mycket längre.

Igår var jag på model house för att bli sminkad och fotograferad, det hade jag sett fram emot. Synd bara att det blev en sån totalflopp! Makeup artisten hade ju inte en susning om vad hon höll på med, när hon smetade på rostbrun ögonskugga på mig... Kände mig uppriktgt ful och det speglade sig givetvis även i bilderna. Som blev asfula, givetvis köpte jag inga bilder eftersom dom blev fula.
Ska lägga upp en bild som som jag tog för att visa syrran hur ful jag blev, jag varnar känsliga läsare...


Jag lovar att försöka sluta med drogerna...

Så här ser jag ut när jag sminkat mig själv, vilket jag tycker ser betydligt mer hälsosamt ut:



Tröstade mig själv med att köpa en klänning till bröllopet trots att jag inte skulle, köpte även en handväska bara för att dom gjorde mig så ful. Jag skickar räkningen till Model House.



Klänningen ser väldigt enkel ut, vilket den är också. Men den sitter väldigt bra på och framhäver min silhuett bra.
Handväska är bara så snygg, kommer passa utmärkt till klänningen!


Nu ska jag njuta av kvällen, lite mat och en film tycker jag låter bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo tack var en bra filmkväll, inget mer. Får se om vi ska ses igen. Jätte trevlig tjej men ja vet inte. Var inte så att det klickade direkt för min del



Måste bara säga att jag tycker du såg bra ut på båda bilderna men snyggast i din egna sminkning ;)

2009-12-29 @ 21:58:19
Postat av: Anonym

sv: ja det är lite trist, men men finns fler fiskar i vattnet...



ja kör vidare på den stilen ;)

2009-12-30 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0