Äntligen helg!

Ikväll blir det en lugn kväll hemma och imorgon ska jag nog ut med Carlsson. Imorgon vill jag ha bra väder och kallt, hoppas på en lång promenad med solen i ögonen. *håller tummarna*

Idag skrev jag en lapp till min stönade granne:

Hej,
det är trevligt att ni njuter och har det skönt men tänk på era grannar som hålls vakna om nätterna. Så ha sex dagtid eller sluta stöna kvinna!

2 minuter efter att jag satt upp lappen så ringer det på dörren, en annan granne som ville tacka för att jag hade satt upp lappen, hon ville också sova om nätterna!

Ikväll blir det hemmamys och tidig sänggång, med öronproppar!!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Haha, bra gjort. Jag hade en granne vägg i vägg som också körde den högljuda varianten. Men de förhållandet höll inte värst länge.



Dock fungerade det att ge igen med samma mynt, blev tyst ett par dagar i alla fall

2009-12-18 @ 21:08:51
URL: http://livetsommrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0