Nya vändningar!

Livet är väl ändå helt otroligt? Hur ofta händer det inte saker som du aldrig kunnat förutspått? Typ jämt! Nu har jag bara en vecka kvar på semestern. Imorgon åker jag upp till Luleå för att hälsa på pappa min. Ska plocka hallon, fiska, ta långa promenader och försöka få pappa till att köpa mig en ny vinterjacka. Konstigt nog så längtar jag upp dit, det var ett tag i livet som det verkligen var pest att åka upp dit. Men nu känns det som en befrielse.

Idag så ska jag träna med Lina, köra lite Powerstepup och sen så får vi se om jag åker till Solna för att säga hej till syrran. Vore även bra om jag hinner träffa Carlsson ikväll... Annars lär det ju dröja. Vill verkligen ha hennes bilder från Halkidiki. Min kamera är ju helt värdelös...

Luleå here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0