Vi tar om och om och om och om igen!

Shit vad jag är taggad för att grilla på fredag. Solglajor, bikini och öl. Tre ord som beskriver sommar så förträffligt bra. :) Lite Svennebanan på det så är det perfekt.

Blev inte så mkt med städning igår. Somnade istället, men det är ju en dag idag med. Hade ett missat samtal imorse när jag vaknade. Varför ringer folk när efter 21:00 när dom vet att man ska upp och jobba okristligt tidigt? Brukar ge igen med att ringa när jag är på väg till jobbet. Inte många som är vakna då inte! Hungrig är jag också. Ingen mjölk hemma. Vem dricker upp min mjölk? Tycker faktiskt att det är dags att du träder fram!    

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej jag erkänner, det var jag som tog din mjölk :)

2009-05-01 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0