Hur många olyckor ska komma på en dag?

Startade dagen i 300 knyck, var på strålande humör och sen gick det utför.... DOWNHILL!!

Usch det har varit en omtumlande dag. Tråkiga nyheter för några i min omgivning. Om du läser det här så ska du veta att jag tänker på dig och att jag hoppas allt kommer gå bra.

Ska in till jobbet imorgon trots allt, ändringar i sista sekund, men vad gör det när man hjälper någon annan? Är så trött hela tiden, måste komma igång med träningen igen men vem vill gå in på gymmet när solen skiner?
Vill gå och lägga mig, dra täcket över huvudet eller bara bli insvept i kärlek. Den där känslan av att inget spelar någon roll för man går på små rosa moln hade passat bra nu. Funderar på att dänga mig själv i elementet så jag både blir varm och öm....?? Ibland funderar jag på vad jag får tillbaka på att jag ställer upp som jag gör. Det krisar och Ida kommer till undsättning.

Hur som helst så kan morgondagen bli spännande, lite beroende på vilka som dyker upp. Hahaha. Shit skulle kunna bli knas alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0