Bättre lycka nästa gång.

Trodde att jag skulle klara mig utan bloggen, men ICKE! Höll inte på så länge innan jag tog bort den. Ni som har frågat varför den är borta har fått svar. Inget jag inte står för men det är tydligen skadligt? Vill iaf tacka alla som har hört av sig, kul att ni gillar läsa det jag skriver. (Trodde verkligen att det bara skulle vara mamma som skulle läsa den men åhh så fel jag hade :) 

Nu är det valborg snart och det blir lugnt imorgon men på fredag ska vi dra och grilla i Tantolunden. Lina och jag försöker dra ihop ett gäng. Alla som vill komma och dricka lite öl och skratta lite är hjärtligt välkomna. Förhoppningsvis så blir det en riktigt partydag med utgång senare på kvällen. Träffade en vän som jag inte sett på ett år igår och kom ihåg hur roligt vi hade när vi träffades. Nu pratar vi om humor på låg nivå. Lite roligt att han hörde av sig. Man fick iaf skratta lite. Lina och jag träffades på stan för att fika lite, hade inte sett henne på nästan en vecka så jag har lidit av lite separationsågest. var förbi Systembolaget på väg hem från jobbet, blir definitivt inte en nyker helg :P Ikväll blir det en lugn kväll, ska städa lite och ta hand om mig själv lite. Dags att visa fötterna nu så dom behöver få sig en omgång.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0